Turcja na sprzedaż
Turecka Federacja Piłkarska (TFF) zawarła długoterminową umowę partnerską z koncernem medialnym Saran Media.
Umowa daje firmie wyłączne prawa medialne do wszystkich meczów towarzyskich Turcji do 2018 roku.
Dodatkowo, grupa sprzedawać będzie prawa do tournee drużyny narodowej po USA w tym roku.
– Jestem bardzo zadowolony, że nasza współpraca przyczyni się do promowania Turcji na całym świecie. – oznajmił prezes TFF, Yıldırım Demirören.
Obie strony współpracują od 2006 roku.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…