Hublot nadal z FIFA
Szwajcarski producent luksusowych zegarków Hublot przedłużył umowę sponsorską z piłkarską centralą - FIFA.
Zgodnie z niemieckim raportem, prezes Hublot – Jean-Claude Biver – potwierdził w rozmowie z tutejszymi mediami, że nowa umowa podpisana została do 2022 roku.
Biorąc pod uwagę turnieje organizowane przez FIFA, Hublot współpracował będzie przy trzech Mundialach – w Brazylii (2014), Rosji (2018) i Katarze (2022).
Umowa nie została jeszcze parafowana, ale oczekuje się, że firma będzie partnerem FIFA o najwyższym statusie.
Wcześniej producent czasomierzy pracował dla FIFA w RPA.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…