IAAF nadal z Seiko
Japoński producent zegarków Seiko przedłużył umowę sponsorską z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Federacji Lekkoatletycznych do 2019 roku.
Marka pierwszy raz związała się z IAAF w 1987 roku, zabezpieczając swoimi produktami turniej w Rzymie.
Nowa umowa, która wejdzie w życie na sześć lat, obejmuje trzy wydarzenia organizowane pod patronatem IAAF – Pekin (2015), Londyn (2017) i 2019, w mieście, które dopiero zostanie wybrane.
Kontrakt obejmuje również 22 inne wydarzenia, m.in. zawody juniorskie.
Seiko nadal dostarczać ma systemy pomariowe i elektroniczne tablice reklamowe, podczas wszystkich zawodów.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…