Liga Mistrzów traci sponsora
Wraz z tegorocznym finałem piłkarskiej Ligi Mistrzów zakończy się również współpraca włodarzy tych rozgrywek z jednym z najważniejszych sponsorów.
Gdy sędzia odgwiżdże koniec lizbońskiego finału Ligi Mistrzów dobiegnie końca również pewna epoka w dziejach tych rozgrywek. Wygaśnie bowiem współpraca na linii Ford – UEFA, która przez minione lata była nieodłącznym elementem pejzażu Ligi Mistrzów.
Oba podmioty rozpoczęły kooperację przed sezonem 1992/1993. Włodarze amerykańskiego producenta samochodów doszli jednak do wniosku, że czas zrobić krok naprzód i zmienić marketingowe priorytety.
– Teraz jest najlepszy moment na zmiany. Ruszamy z ofensywą nowych produktów na terenie Europy, a w ciągu najbliższych pięciu lat wypuścimy na rynek ponad 25 nowych pojazdów – komentował decyzję Stephen Odell stojący na czele Ford Europe.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.