Liga Mistrzów traci sponsora
Wraz z tegorocznym finałem piłkarskiej Ligi Mistrzów zakończy się również współpraca włodarzy tych rozgrywek z jednym z najważniejszych sponsorów.
Gdy sędzia odgwiżdże koniec lizbońskiego finału Ligi Mistrzów dobiegnie końca również pewna epoka w dziejach tych rozgrywek. Wygaśnie bowiem współpraca na linii Ford – UEFA, która przez minione lata była nieodłącznym elementem pejzażu Ligi Mistrzów.
Oba podmioty rozpoczęły kooperację przed sezonem 1992/1993. Włodarze amerykańskiego producenta samochodów doszli jednak do wniosku, że czas zrobić krok naprzód i zmienić marketingowe priorytety.
– Teraz jest najlepszy moment na zmiany. Ruszamy z ofensywą nowych produktów na terenie Europy, a w ciągu najbliższych pięciu lat wypuścimy na rynek ponad 25 nowych pojazdów – komentował decyzję Stephen Odell stojący na czele Ford Europe.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
FC Barcelona zaprezentowała koszulkę na El Clasico
To już koniec trzymania kibiców Barcelony w niepewności. Klub opublikował w mediach społecznościowych nagranie, dzięki któremu fani Barcy mogą zobaczyć, w jakich trykotach wkrótce zagrają ich ulubieńcy przeciwko Realowi Madryt. W ramach współpracy ze Spotify podczas klasyków eksponowane są wizerunki artystów, tym razem postawiono na Travisa Scotta. Mecz zaplanowano na…



