Adidas nadal z TTOC
Komitet Olimpijski Trynidadu i Tobago przedłużył warunki umowy sponsoringu technicznego z firmą odzieżową Adidas.
Rozszerzenie, które wynegocjowała agencja HS International, zapewni marce obecność na piersiach sportowców w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Rio, Igrzysk Wspólnoty Narodów w Glasgow, czy Igrzysk Panamerykańskich w Toronto.
Adidas i TTOC współpracowali ze sobą podczas dwóch ostatnich cykli olimpijskich.
W ramach nowego porozumienia, Adidas ma wprowadzić do obrotu nowe zestawy licencjonowanych produktów.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…