EE na Wembley
Stadion Wembley i EE podpisały długo oczekiwaną umowę sponsoringu na sześć lat. Firma telekomunikacyjna zostanie pierwszy partnerem obiektu.

Po wielu miesiącach negocjacji, Wembley ma zostać najbardziej zaawansowanych technologicznie stadionem na świecie.
EE ma dokonać wielomilionowych inwestycji w infrastrukturę techniczną, rozbudowując rozwiązania mobilne (m.in. sprzedaż biletów) i montaż wielopasmowej sieci WiFi.
EE nie zostanie sponsorem tytularnym, jednak jego nazwa pojawiać ma się w oficjalnych komunikatach na temat obiektu. EE będzie również miało swój wkład w logotyp obiektu.
Umowa warta ma być 2 miliony funtów rocznie.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…