Budweiser rusza z kampanią
Browar będący oficjalnym dostarczycielem piwa na potrzeby Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii przygotował już kampanię marketingową związaną z turniejem.
Władzom firmy Budweiser za ogromne pieniądze udało się uzyskać tytuł oficjalnego piwa najbliższego, piłkarskiego mundialu. Nic więc dziwnego, że chcą jak najlepiej wykorzystać kooperację z włodarzami turnieju.
Chwalić się swoją kooperacją z FIFA Budweiser zamierza dzięki kampanii „Rise As One”. Ma ona podkreślać, iż pomimo na co dzień piłka nożna jest źródłem lokalnych rywalizacji to raz na cztery lata łączy w pasji wszystkich fanów z całego świata.
Kampania ma być obecna we wszystkich 80 krajach, w których Budweiser walczy od podpicie piwnego rynku. Prowadzona będzie na płaszczyźnie mediów typu outdoor, telewizji oraz internetu. Szczegóły powinniśmy poznać niebawem.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…