Messi będzie dbał o zarost
Znamy już najbliższe plany marketingowe firmy Gillette. Główną postacią działań reklamowych tej marki ma być Leo Messi, który z zarostem raczej nie ma problemów.
Nowym globalnym ambasadorem marki Gillette należącej do Procter & Gamble został Leo Messi. Gwiazdor FC Barcelony ma być centralną postacią skupionej na piłce nożnej kampanii marketingowej pod nazwą „Inner Steel”.
Na podstawie zawartej z piłkarzem umowy Gillette zostanie również partnerem fundacji charytatywnej wspierającej biedne dzieci w dążeniu do realizacji marzeń, którą założył Leo Messi.
Na poziomie lokalnym w kampanię „Inner Steel” będą zaś zaangażowane takie gwiazdy jak: Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Niemcy), Pele, Oscar, Paulinho, Lucas (Brazylia), Chicharito (Meksyk), Falcao (Kolumbia) i Sergio Aguero (Argentyna).
Warto zaznaczyć, że poprzednim ambasadorem Gillette był Roger Federer.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.