Rekordowe Super Bowl
Tegoroczny finał rozgrywek NFL okazał się być ogromnym sukcesem komercyjnym – przynajmniej pod względem telewizyjnej oglądalności.
W meczu finałowym NFL zwanym od lat Super Bowl zmierzyły się w tym roku drużyny Seattle Seahawks i Denver Brancos. Bezapelacyjnie lepsza okazała się pierwsza z drużyn, która wręcz zmiażdżyła faworyzowanych przez ekspertów rywali.
Spotkanie to ustanowiło rekord pod względem widowni telewizyjnej na terenie USA. Finałowy mecz NFL śledziło bowiem na antenie stacji Fox aż 111,5 miliona osób. To o 200 tysięcy więcej niż zdołało przyciągnąć przed trybuny analogiczne wydarzenie rok wcześniej.
Dla takiej widowni bez wątpienia opłaca się płacić miliony dolarów za każdą sekundę czasu antenowego i tworzyć nowe spoty reklamowe.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
zondacrypto rozpoczyna współpracę z inspirującym sportowcem
zondacrypto, wiodąca regulowana europejska giełda walut cyfrowych, rozpoczyna współpracę ambasadorską z włoskim parakolarzem Andreą Pusaterim. Partnerstwo ma na celu dalsze wzmocnienie obecności giełdy w świecie kolarstwa i wspieranie sportowych ambicji osób z niepełnosprawnościami.



