Nike na dłużej
Jeden z najpotężniejszych klubów piłkarskich na świecie przedłużył umowę ze sponsorem technicznym. W grę wchodzą podobno ogromne sumy.
Współpraca amerykańskiej firmy zajmującej się produkcją odzieży sportowej z klubem PSG rozpoczęła się przed sezonem 1989-1990. Teraz kooperacja została przedłużona przynajmniej do zakończenia sezonu 2021-2022.
Do tej pory klub z Paryża mógł liczyć na roczne wpływy z tytułu tej współpracy na poziomie około 6,5 miliona euro. Teraz oficjalnych danych nie ujawniono, ale w kuluarach mówi się o sumie rzędu 20-30 milionów euro za sezon.
– Jesteśmy niezwykle zadowoleni z przedłużenia współpracy z klubem. Paris Saint-Germain jest jednym z najbardziej ambitnych i innowacyjnych klubów sportowych i z nadziejami oczekujemy na kolejne lata współpracy z nimi – stwierdził Trevor Edwards pełniący funkcję prezydenta Nike Brand.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.