Kibice mają głos
Władze teamu Ferrrari występującego w Formule 1 postanowiły zrobić ukłon w stronę swoich fanów i pozwolić im podjąć pewną dość symboliczną decyzję.
Team Ferrari startujący w F1 nieco stracił w ostatnich latach na prestiżu. Kiedyś czerwone bolidy królowały na torach, dziś o pozycji lidera można zapomnieć. W minionym sezonie zespół ten zajął dopiero trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów.
Nic więc dziwnego, że ze wzmożoną siłą zaczęto walczyć o kibiców, którzy powoli zaczęli odwracać swoją uwagę w stronę mocniejszych ekip. Najnowszym pomysłem jest sonda, dzięki której kibice będą mogli wybrać nazwę dla bolidu Ferrari, który w przyszłym sezonie ścigać będzie się na torach F1.
Przypomnijmy, że w minionych rozgrywkach pojazd włoskiej stajni nosił nazwę F138 – litera „F” była oczywiście skrótem nazwy producenta, cyfra 13 oznaczała rok, a 8 liczbę cylindrów zainstalowanych w silniku.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…