LG zmienia taktykę
Od 2008 roku koreański producent elektroniki – firma LG współpracuje z władzami Formuły 1. Wygasający, pięcioletni dokument o współpracy nie zostanie jednak przedłużony.
W 2008 roku przedstawiciele LG podpisali dokument, na mocy którego firma ta rozpoczynała kooperację z najbardziej prestiżowymi wyścigami świata – Formułą 1. Koreański producent elektroniki został partnerem technicznym F1. Znaczenie LG mocno zmalało, gdy w minionym grudniu firma ta utraciła na rzecz marki Rolex status oficjalnie odpowiedzialnej za odmierzanie czasu przejazdów.
Wygasająca wraz z 2013 rokiem umowa pomiędzy LG i F1 nie zostanie przedłużona. Producent elektroniki użytkowej zamierza bowiem zmienić swoją marketingową strategię.
Podczas 94 wyścigów LG zapewniło zespołom Formuły 1 między innymi 220 telewizorów rozstawionych w padoku. W zamian marka otrzymała od 2010 roku 229,8 tysiąca sekund ekspozycji telewizyjnej.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.