Kryteria Nissana
Zastanawialiście się jakimi kryteriami kieruje się duża firma w swoich działaniach sponsorskich? Roel De Vries, dyrektor ds. strategii i marketingu Nissana ujawnił je.

Japoński producent samochodów od trzech lat przekierowuje strategię z tradycyjnych reklam na sponsoring. To doprowadziło do wsparcia Igrzysk Olimpijskich w Rio 2016, a także Ligi Mistrzów UEFA czy Pucharu Narodów Afryki.
Przedstawiciel firmy uważa, że reklamowanie produktów mija się z celem. Wszakże przeciętny użytkownik zmienia auto średnio raz na sześć lat.
Jednak aby sponsoring był skuteczny musi spełniać określone kryteria:
– produkt musi angażować i ekscytować klientów, preferowany jest jego globalny zasięg,
– partner musi być absolutnym liderem w swojej branży,
– nie może wprowadzać podziałów ani separować klientów,
– marka musi wpływać na sportowe przeżycia fanów,
– Nissan musi mieć zapewniony prosty i czysty zysk z inwestycji.
De Vries uważa, że Nissan musi być obecnym przy kliencie, gdyż wybór samochodu jest najczęściej wyborem emocjonalnym.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.