Telewizyjne Orlando Magic
Klub dobrze znany z koszykarskich rozgrywek NBA zyskał nowego partnera z branży medialno-telekomunikacyjnej. O jakiej firmie mowa?
Nowym partnerem koszykarskiej drużyny Orlando Magic została amerykańska firma CenturyLink. Umowa o współpracy została określona mianem „wieloletniej”, ale nie ujawniono co dokładnie oznaczać ma ten termin.
Na mocy kontraktu firma będzie promować swoją markę CenturyLink Prism TV na telebimach i bandach reklamowych w hali Amway Arena, w której rozgrywają swoje mecze koszykarze.
Co więcej tworzyć będzie także materiały do MagicTV – specjalnej sekcji wideo oficjalnej strony internetowej klubu Orlando Magic.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.