„Czerwone Diabły” na czas
Piłkarze Manchesteru United FC dzięki umowie z nowym sponsorem już nigdy nie będą spóźniać się na treningi. Partnerem klubu został bowiem producent zegarków.
Amerykańska firma Bulova zajmująca się produkcją zegarków ma bogatą historię. Przedsiębiorstwo założone w 1875 roku ma swoje biura w takich miejscach jak: USA, Kanada, Chiny, Hongkong, Włochy, Japonia, Meksyk, Szwajcaria i Wielka Brytania.
Od teraz marka ta będzie oficjalnym partnerem globalnym klubu Manchester United FC oraz oficjalnym dostarczycielem urządzeń służących do pomiaru czasu na potrzeby „Czerwonych Diabłów”.
Na mocy umowy, która trwać ma trzy lata logotyp producenta zegarków widoczny będzie między innymi na tablicy wyników na Old Trafford oraz w telewizji klubowej MUTV. Bulova stworzy także specjalną serię zegarków związanych z Manchesterem United FC.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…