Hammarby będzie zdrowe
Szwedzkie Hammarby podpisało kontrakt z Herbalife. W ramach umowy, logotyp producenta suplementów diety pojawi się na koszulce meczowej zespołu.
Umowa ważna do 2017 roku, warta jest kilka milionów euro. Herbalife i AEG Worldwide współpracuje także z LA Galaxy, któremu zapłaci 44 miliony dolarów, w ciągu najbliższej dekady.
Logotyp firmy pojawi się na koszulkach meczowych zespołu oraz na oficjalnych replikach. Nowe trykoty zadebiutują w najbliższym sparingu, przeciwko Paris Saint-Germain.
Herbalife ma także promować się na terenie Tele2 Arena, a zawodnikom rozpisana zostanie specjalna dieta, z wykorzystaniem produktów tego producenta.
AEG Worldwide jest właścicielem 49% akcji Hammarby od 2002 roku. Zarządza również stadionem Tele2 Arena.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
zondacrypto rozpoczyna współpracę z inspirującym sportowcem
zondacrypto, wiodąca regulowana europejska giełda walut cyfrowych, rozpoczyna współpracę ambasadorską z włoskim parakolarzem Andreą Pusaterim. Partnerstwo ma na celu dalsze wzmocnienie obecności giełdy w świecie kolarstwa i wspieranie sportowych ambicji osób z niepełnosprawnościami.



