23.07.2013 04:37

WNBA i Procter & Gamble

Kobieca liga koszykówki w Stanach Zjednoczonych (WNBA), przedłużyła umowę sponsorską z firmą Procter & Gamble (P&G). Współpraca dotyczy czterech marek.

WNBA i Procter & Gamble

\"\"Porozumienie jest przedłużeniem kontraktu, podpisanego w 2003 roku. Dotyczy czterech marek P&G, które skierowane są na rynek kobiecy – My Black is Beautiful (MBIB), Cover Girl, Tampax i Secret.

Spółka otrzyma szeroki zakres ekspozycji na oficjalnej stronie internetowej rozgrywek i kanałach social media. Wspólny program "Imagine a Future" wystartuje 9 września w Nowym Jorku.

– Ta inicjatywa to wspaniałe źródło informacji dla milionów młodych czarnych kobiet, które są wiernymi fankami koszykówki. – mówi Laurel Richie, prezes WNBA.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing