Nissan z Vasco da Gama
Brazylijski klub piłkarski CR Vasco da Gama podpisał czteroletnią umowę sponsorską z azjatyckim koncernem motoryzacyjnym Nissan. Ile wart jest kontrakt?
Logotyp japońskiego producenta samochodów pojawi się na koszulkach i spodenkach tego zespołu. Ponadto, Nissan otrzyma szeroki zakres ekspozycji na sprzęcie szkoleniowym, stronie internetowej i kanałach społecznościowych klubu.
Umowa warta ma być 3,5 miliona dolarów rocznie.
Prezes drużyny – Roberto Dynamite – podkreśla znaczenie podpisanej umowy dla dalszych losów jego ekipy.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…