Seksualny Ronaldinho
Ronaldinho Gaucho ma pomóc w walce z AIDS, poprzez zahamowanie przyrostu naturalnego w Brazylii. Co zrobi popularny piłkarz?
Pomocnik Atletico Mineiro pojawił się w reklamach prezerwatyw, sygnowanych klubowym herbem. Wykorzystanie wizerunku sportowca związane jest z kampanią społeczną Organizacji Narodów Zjednoczonych w walce z AIDS.
Piłkarz prezentuje na grafice gest "Shaka". Choć jest to zwykle traktowane, jako symbol hawajskiego pochodzenia, w różnych regionach Karaibów znaczy coś innego.
W pobliżu Aruby, Bonaire i Curacao, tak złożone palce sugerują "wymianę seksualną". Ciekawe, czy reklama trafi swoim przekazem do odbiorców…
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…