Złoty Puchar ma sponsora
Tegoroczna edycja najważniejszego turnieju piłkarskiego federacji CONCACAF pozyskała nowego partnera w postaci amerykańskiej firmy ubezpieczeniowej.
Złoty Puchar CONCACAF to turniej z udziałem reprezentacji piłkarskich z Północnej i Środkowej Ameryki oraz Karaibów, na który zaprasza się także przedstawicieli trzech pozostałych federacji. Tegoroczna edycja tych zawodów będzie solidnie ubezpieczona.
Jej partnerem została bowiem firma State Farm – jeden z wiodących, amerykańskich ubezpieczycieli. No podstawie podpisanej umowy State Farm będzie oficjalnym ubezpieczycielem samochodów i nieruchomości Złotego Pucharu 2013.
State Farm w poprzednich latach również współpracował z organizatorami Złotego Pucharu.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…