Manchster City „za kierownicą”
Klub piłkarski z Manchesteru pozyskał azjatyckiego partnera z branży motoryzacyjnej. Nie jest to bynajmniej zbyt prestiżowa marka samochodów.
Firma Daihatsu raczej nie kojarzy się w Europie z prestiżem i dobrą jakością. Nieco inaczej jest w Azji, gdzie japoński producent samochodów cieszy się większym uznaniem. Dlatego też to właśnie tego kontynentu dotyczyć ma współpraca Daihatsu i Manchesteru City FC.
Dokładniej mówiąc ograniczać będzie się ona do terytorium Indonezji. Daihatsu będzie oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu w tym kraju. Umowa obowiązywać ma w trakcie przyszłego sezonu.
Na mocy kontraktu piłkarze wezmą udział w kręceniu spotu reklamowego firmy Daihatsu, który emitowany będzie w Indonezji oraz będą brali udział w działaniach promocyjnych tego producenta samochodów podczas swoich wizyt w Azji.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…