Manchster City „za kierownicą”
Klub piłkarski z Manchesteru pozyskał azjatyckiego partnera z branży motoryzacyjnej. Nie jest to bynajmniej zbyt prestiżowa marka samochodów.
Firma Daihatsu raczej nie kojarzy się w Europie z prestiżem i dobrą jakością. Nieco inaczej jest w Azji, gdzie japoński producent samochodów cieszy się większym uznaniem. Dlatego też to właśnie tego kontynentu dotyczyć ma współpraca Daihatsu i Manchesteru City FC.
Dokładniej mówiąc ograniczać będzie się ona do terytorium Indonezji. Daihatsu będzie oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu w tym kraju. Umowa obowiązywać ma w trakcie przyszłego sezonu.
Na mocy kontraktu piłkarze wezmą udział w kręceniu spotu reklamowego firmy Daihatsu, który emitowany będzie w Indonezji oraz będą brali udział w działaniach promocyjnych tego producenta samochodów podczas swoich wizyt w Azji.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Europejskie Kluby Piłkarskie (EFC) – organizacja podejmuje pierwsze działania
Na początku tego tygodnia w Amsterdamie zebrało się kierownictwo EFC. Było to pierwsze formalne spotkanie od czasu zmiany marki. W evencie uczestniczyli najwyżsi rangą liderzy z całej Europy, aby określić strategiczny kierunek rozwoju klubowej piłki nożnej na kolejne lata.