NFL zarobi miliard na aplikacji
Operator National Football League, czyli NFL, podpisał rozszerzenie czteroletniej umowy z Verizon Wireless, w sprawie transmisji spotkań rozgrywek.
Verizon Wireless ma odpowiadać za przygotowanie transmisji spotkań NFL na urządzeniach mobilnych. W 2014 roku uruchomiona zostanie Verizon NFL Mobile App, która zapewniać będzie przekaz z poniedziałkowych, czwartkowych i niedzielnych spotkań.
Transakcja oznacza znaczące rozszerzenie warunków pierwotnej umowy, która podpisana została w 2010 roku.
Kontrakt, który obejmuje "prawa strumieniowe dla telefonów komórkowych", nie wspomina nic na temat tabletów. Wiadomo jednak, że w skład pakietu wchodzą spotkania fazy play-off, w tym finał Super Bowl.
Według amerykańskich mediów, porozumienie warte jest miliard dolarów, czyli 40% więcej, w kontekście dotychczasowych zapisów.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…