Monaco po rebrandingu
Kolejny francuski klub przechodzi zmianę identyfikacji wizualnej. Po OGC Nice, przyszedł czas na popularny ostatnio na rynku transferowym, inny francuski klub.
Podpisanie kontraktów z takimi piłkarzami, jak Radamel Falcao, Ricardo Carvalho, Joao Moutinho i James Rodriguez podkreśli jeszcze zmiana identyfikacji wizualnej. Beniaminek Ligue 1 zaprezentował nowy herb.
Zgodnie ze stanowiskiem klubu, "nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla pragnienie wejścia w nową erę, pozostawiając przywiązanie do swojej kultury, historii i korzeni".
Drużyna ma wielkie ambicje do wygrania ligi francuskiej, jak i dobrej gry w europejskich pucharach, w których będzie uczestniczyć.
– Jesteśmy dumni, odsłaniając nowy herb. Nowoczesne logo nawiązuje do tradycji i pokazuje naszą chęć triumfu w kraju i za granicą. – mówi Konstantin Żyrianow, dyrektor generalny AS Monaco.
Za rebranding odpowiedzialne było przedsiębiorstwo Leroy Tremblot, które działa na rynku od 1996 roku.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.