Szczoteczkami w USA
Kierowca serii NASCAR - Ryan Newman - podpisał indywidualną umowę sponsorską z należącą do koncernu Procter & Gamble marką Oral-B.
Newman będzie jeździł w kasku oznaczonym logotypem tego producenta i weźmie udział w kampanii marketingowej "Built in the USA" na terenie Stanów Zjednoczonych.
– Chcieliśmy mieć swojego rzecznika w tym sporcie. To dyscyplina pełna amerykańskiego ducha. – mówi Kris Parlett, dyrektor komunikacji Oral-B.
– Im baczniej przyglądamy się Ryanowi, tym bardziej widzimy, jaki to rodzinny człowiek. Pasuje do nas idealnie. – dodał Parlett.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…