24.12.2025 06:29

Volkswagen Financial Services i Dziki Warszawa wracają do gry w wielkim stylu

Nowy sezon koszykarskiej ekstraklasy nabiera tempa, podobnie jak współpraca Volkswagen Financial Services i drużyny Dzików Warszawa. W Hali Koło zdążył zadebiutować już gokart z logo VW FS, a na trybunach pojawił się rajdowy mistrz Europy Miko Marczyk.

Volkswagen Financial Services i Dziki Warszawa wracają do gry w wielkim stylu
Autor zdjęcia: Dziki Warszawa

Aktualny sezon ORLEN Basket Ligi wystartował 2 miesiące temu, a za sprawą współpracy Volkswagen Financial Services i Dzików Warszawa, w warszawskiej Hali Koło działo się już naprawdę sporo.

Główna atrakcja

Podczas inauguracyjnego meczu z Energa Trefl Sopot kibice mogli zobaczyć nie tylko zaciętą walkę na boisku, lecz także unikatową atrakcję – premierę gokartu z logo Volkswagen Financial Services. Za jego kierownicą zasiadł Medżik, czyli klubowa maskotka Dzików. Ponadto, do stworzenia spotu promującego jedno ze spotkań warszawskiej drużyny, wykorzystano bolid wyścigowy, który jest efektem współpracy VW FS z zespołem studentów Politechniki Warszawskiej należących do Koła Naukowego WUT Racing.

Specjalny gość

Z kolei w połowie listopada, podczas meczu z zespołem King Szczecin, na trybunach zawitał wyjątkowy gość – ambasador VW FS, rajdowy mistrz Europy Miko Marczyk. A to dopiero początek. Klub zapowiada kolejne atrakcje i zachęca kibiców, aby tłumnie przybywali na mecze. Co jeszcze ciekawe, niedawno na boisku Hali Koło pojawił się sam przybysz z kosmosu.

Mowa o łaziku marsjańskim HAL-062 skonstruowanym przez studentów z Koła Naukowego Robotyków Politechniki Warszawskiej – organizacji, której partnerem jest Volkswagen Financial Services. Robot nie tylko podjął próbę dostarczenia piłki sędziemu, ale stanął też w sportowe szranki, ścigając się z klubową maskotką Medżikiem, co wywołało wiele uśmiechów i aplauz zgromadzonej publiczności. To kolejny przykład niestandardowych działań wynikających ze współpracy VW FS i Dzików Warszawa, które budują atmosferę wśród fanów i zaskakują ich pomysłowymi atrakcjami.

Dzikie partnerstwo

Decyzja o współpracy między Volkswagen Financial Services a Dzikami Warszawa dojrzewała wraz ze świadomością, jak silnym i autentycznym nośnikiem emocji jest
sport. VW FS dostrzegł w koszykówce nie tylko dynamicznie rozwijającą się w Polsce
dyscyplinę, lecz przede wszystkim młodą, zaangażowaną społeczność kibiców. Aż
90% przedstawicieli generacji Z śledzi rozgrywki sportowe w mediach
społecznościowych.

To właśnie digitalowy potencjał, połączony z wiarygodnością sponsoringu sportowego
oraz coraz większą wartością rynku, skłonił firmę do wsparcia lokalnej drużyny, której
energia i autentyczność współgrają z wartościami VW FS.

Widzimy, jak ogromną wartość niosą za sobą sportowe emocje i jak naturalnie
łączą fanów z markami, które wspierają ich ulubione drużyny. Dziki Warszawa to klub
budujący wyjątkową więź z kibicami i od początku czuliśmy, że chcemy być jej
częścią. Nasza współpraca to coś więcej niż branding na koszulkach – to
zaangażowanie, pasja i wspólna droga, którą chcemy kontynuować
– podkreśla
Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.

Mobilni nie tylko na boisku

Integralną częścią współpracy Volkswagen Financial Services z zespołem Dzików jest zapewnienie drużynie pełnej mobilności. Już w poprzednim sezonie zawodnicy i sztab trenerski mieli okazję samodzielnie wybrać auta z oferty VW FS STORE – pierwszego i jedynego na świecie salonu sprzedaży samochodów używanych działającego pod marką VW FS. Każdy z graczy dobrał model idealnie dopasowany do swoich potrzeb. Dziś zawodnicy i trenerzy poruszają się samochodami od VW FS na treningi i mecze, podkreślając, że komfort i niezawodność floty ułatwiają im codzienność podczas dynamiki sportowego trybu życia.

Mobilność jest szczególnie ważna w tak dynamicznym środowisku jak profesjonalny sport. Chcemy zaznaczyć, że współpraca z Volkswagen Financial Services to dla nas znacznie więcej niż sponsoring – to wsparcie, które odczuwamy na co dzień. Nasi zawodnicy korzystają ze sprawdzonych samochodów z bogatej oferty VW FS STORE. To z pewnością bardzo pozytywnie wpływa na komfort użytkowania tych pojazdów i usprawnia logistykę całego klubu. Do tego dochodzą naprawdę efektowne akcje w trakcie naszych spotkań, jak gokart dla Medżika czy obecność na trybunach wielkich sportowców. Ten sezon dopiero się zaczął, a już dostarczył nam wielu niezapomnianych emocji. Mogę zapewnić, że będzie ich jeszcze więcej, dlatego gorąco zapraszamy wszystkich kibiców do Hali Koło – podkreśla Michał Szolc, prezes Dzików Warszawa.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing