LOTTO nowym partnerem koszykarskiego Śląska Wrocław
Koszykarski Śląsk Wrocław ma przyjemność ogłosić rozpoczęcie współpracy z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, który dołącza do grona partnerów klubu. Umowa została podpisana do końca sezonu 2025/26. To ważny moment, który otwiera przed klubem nowe możliwości rozwoju i wspólnych działań na rzecz popularyzacji sportu.
- Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, został nowym partnerem koszykarskiego Śląska Wrocław, a umowa partnerska obowiązuje do końca sezonu 2025/26.
- Logo LOTTO będzie widoczne na materiałach promocyjnych, w halach, w mediach społecznościowych oraz na odzieży klubowej: zarówno meczowej, jak i treningowej.
- Klub podkreślił, że partnerstwo z LOTTO otwiera nowe możliwości rozwoju i promocji sportu, a umowa jest ważna także w kontekście obchodów jubileuszu 70-lecia Totalizatora Sportowego i marki LOTTO.
W ramach podpisanej umowy logotyp marki LOTTO pojawi się w przestrzeni wrocławskich hali sportowych, na których klub rozgrywa swoje mecze. Logo nowego partnera będzie widoczne w materiałach promocyjnych i komunikacji klubu w mediach społecznościowych, a także znajdzie się na klubowej odzieży, zarówno meczowej i treningowej.
– Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od lat jest nie tylko mecenasem polskiego sportu i kultury, ale także symbolem konsekwentnego wspierania rozwoju pasji i talentów. W sezonie 2025/26 zdecydował się na strategiczną współpracę z naszym Klubem. Dziękujemy za zaufanie i gotowość do wspólnego działania. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu partnerstwu możemy razem sięgnąć po najwyższe cele sportowe, a nasze wspólne sukcesy będą najlepszym ukoronowaniem jubileuszu 70-lecia działalności Totalizatora Sportowego i marki LOTTO – powiedziała Karolina Pokorska, prezes Śląska Wrocław.
Pozycja Totalizatora Sportowego
Totalizator Sportowy to jeden z filarów finansowania polskiego sportu. Spółka wspiera w ramach środków własnych wspiera wiele inicjatyw. Marka LOTTO jest m.in. partnerem tytularnym koszykówki 3×3 w Polsce, a jej ambasadorem jest jeden z najbardziej rozpoznawanych polskich sportowców – koszykarz Marcin Gortat.
– Cieszymy się z nawiązanej współpracy. Koszykówka zyskuje w naszym kraju coraz większą popularność, a dzięki podpisanej umowie logo marki LOTTO będzie pojawiać się częściej na parkietach Basket Ligi. W imieniu całego Totalizatora Sportowego życzę koszykarzom pełnych trybun, wielu wygranych, a kibicom pięknych sportowych emocji – powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.