Roman Paszke nowym ambasadorem marki LOTTO
Totalizator Sportowy podpisał umowę z Romanem Paszke, który został ambasadorem marki LOTTO. Czterokrotny mistrz Polski w offshore sailing, osiągający także wiele sukcesów na arenie międzynarodowej, będzie promował spółkę jako największego mecenasa sportu i kultury, wspierając przy tym działania aktywizujące aktywność ruchową i popularyzujące sporty wodne.
W ramach nawiązanej współpracy zaplanowano także próbę ustanowienia przez zespół
Paszke Sailing rekordu żeglugi na trasie Świnoujście–Gdynia lub Gdynia–Świnoujście
realizowaną na jachcie regatowym Figaro 3.
– Witamy Romana Paszke w drużynie Totalizatora Sportowego! Marka LOTTO od dekad
wspiera rozwój dziesiątek dyscyplin sportowych w naszym kraju, od tenisa stołowego, piłki
nożnej i siatkówki, po wspinaczkę sportową czy strzelectwo, a na żeglarstwie kończąc.
Bardzo się cieszę, że wspólnie z nowym ambasadorem będziemy mogli promować wartości, które są bardzo bliskie naszej spółce. Życzę całemu zespołowi Kapitana Paszke udanych startów oraz determinacji w biciu kolejnych rekordów – powiedziała Beata Stelmach, prezes Totalizatora Sportowego.
– To wielki zaszczyt dołączyć do grona ambasadorów marki LOTTO. Głęboko wierzę, że
razem możemy zrobić dużo dobrego dla popularyzacji sportów wodnych, a zwłaszcza
żeglarstwa, które rozwija nie tylko ciało, ale także hartuje ducha i promuje bardzo ważne
wartości, jak dyscyplina, odwaga i współpraca – powiedział Roman Paszke, żeglarz
regatowy i nawigator.
Jak długie partnerstwo?
Współpraca między Totalizatorem Sportowym, a ikoną polskiego żeglarstwa została
podpisana na rok. W jej ramach na kadłubie, żaglach i w kokpicie jachtu regatowego Figaro
3, którym ściga się Roman Paszke pojawi się logotyp LOTTO. Oznaczenia marki będą
widoczne również na odzieży regatowej, treningowej i reprezentacyjnej członków zespołu
Paszke Sailing.
Roman Paszke w trakcie swojej 50-letniej kariery przepłynął ponad 200 tysięcy mil morskich (370 tysięcy kilometrów) w rejsach, regatach i podczas żeglugi. Żeglarz ma na
swoim koncie ustanowione rekordy na wszystkich oceanach świata, w tym atlantycki na
trasie Gran Canaria – Gwadelupa. Nowy ambasador marki LOTTO to także doświadczony
nawigator, budowniczy jachtów oraz uznany wykładowca i pisarz. Roman Paszke brał też
udział w nowatorskim programie rozwoju polskich sportowców Szkoła Mistrzów LOTTO
TEAM, którzy pod czujnym okiem mentorów zdobywali doświadczenie i nowe umiejętności.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Koszykarski Klub Biznesu Arka Gdynia łączy lokalnych przedsiębiorców
AMW Arka Gdynia od dwóch sezonów rozwija projekt, który łączy sport, biznes i społeczność. Koszykarski Klub Biznesu Arka zrzesza lokalnych przedsiębiorców wspierających klub i siebie nawzajem. To nie tylko forma sponsoringu, ale także przestrzeń do współpracy i wymiany doświadczeń.