11.12.2025 14:51

Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu

Tarczyński Arena Wrocław pozostanie pod obecną nazwą aż do 2034 roku. Firma Tarczyński S.A. i Stadion Wrocław przedłużyły współpracę o kolejne sześć lat – jeszcze przed zakończeniem obowiązującego kontraktu. Kontynuacja partnerstwa, o wartości 30 mln zł netto, to nie tylko wyraz zaufania między dwiema silnymi, lokalnie zakorzenionymi markami, lecz przede wszystkim konkretna inwestycja w rozwój całego regionu.

Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu
Autor zdjęcia: Tarczyński Arena

Partnerstwo, które buduje siłę Dolnego Śląska

Dla firmy Tarczyński to partnerstwo jest naturalnym przedłużeniem swojej blisko 35-
letniej historii związanej z regionem. To właśnie z Dolnego Śląska marka wyrosła na
jednego z największych producentów w branży spożywczej w Polsce, obecnego na ponad 30 rynkach na świecie.

Tarczyński Arena to dla nas coś znacznie więcej niż prestiżowe partnerstwo. To
symbol całego Dolnego Śląska, miejsca, z którego wyrastamy. To tutaj powstała
nasza firma, tutaj – w Ujeźdźcu Małym – działa nasz główny zakład produkcyjny i stąd od ponad trzech dekad rozwijamy rodzinny biznes, który dziś funkcjonuje na ponad 30 rynkach na świecie. Dlatego z prawdziwą dumą przedłużamy partnerstwo tytularne największego stadionu w regionie. Wierzymy, że takie inicjatywy realnie wzmacniają atrakcyjność Dolnego Śląska i pokazują, że nowoczesne, polskie przedsiębiorstwa mogą dynamicznie rosnąć właśnie tutaj, tworząc miejsca pracy i przyciągając najlepsze talenty

powiedział Jacek Tarczyński, prezes Tarczyński S.A.

Dziś Tarczyński jest jedną z dziesięciu największych marek spożywczych w Polsce. Nasz rozwój to efekt pasji, ambicji i pracy również ludzi stąd – z Dolnego Śląska. Przedłużenie partnerstwa z Tarczyński Areną traktujemy jako ważny element tej historii i naturalny krok w dalszym budowaniu silnej, lokalnie zakorzenionej marki – dodał Tarczyński.

Przedłużenie współpracy oznacza dalsze mocne wsparcie dla rozwoju sportu, kultury i biznesu na Dolnym Śląsku. To właśnie dzięki partnerstwu stadion przyciąga międzynarodowe wydarzenia, które generują lokalne przychody, napędzają turystykę
i wzmacniają rozpoznawalność regionu. 4 lata, które zmieniły skalę obiektu – a to dopiero początek.

Ogromny rozwój

Od początku współpracy Tarczyński Arena stała się jednym z najbardziej
dynamicznie rozwijających się obiektów w kraju. W tym czasie odbyło się tutaj ponad
600 wydarzeń, stadion odwiedziło kilka milionów osób, a przychody obiektu
wzrosły o blisko 300%.

Wrocławski stadion był gospodarzem szeregu światowej klasy wydarzeń, takich jak walka bokserska o pasy najważniejszych światowych federacji Usyk vs Dubois, finał Ligi Konferencji UEFA, dwa rekordowe koncerty Eda Sheerana, występ Dawida Podsiadły czy Andrei Bocellego oraz mecze piłkarskie, m.in. Ukraina vs Anglia.

Przedłużenie współpracy z firmą Tarczyński S.A. to dla nas powód do ogromnej satysfakcji. Nie zatrzymujemy się na tych osiągnięciach! Przez kolejne lata będziemy dalej pracować na wspólny sukces dwóch, ściśle ze sobą powiązanych marek – podkreślił Marcin Przychodny, prezes Stadionu Wrocław.

Realny wpływ na społeczność

Tarczyński Arena to nie tylko wielkie wydarzenia. Przedłużenie kontraktu oznacza dalsze wsparcie dla inicjatyw, które budują więzi społeczne, umożliwiają rozwój młodych sportowców i uatrakcyjniają ofertę spędzania czasu w regionie. Do najważniejszych należą:

Tarczyński Arena Cup – turniej dla setek młodych piłkarek i piłkarzy, który otwiera im drogę do spełnienia marzeń o profesjonalnej karierze

zimowe lodowisko – miejsce aktywności dla rodzin z całego Wrocławia

wspólne projekty edukacyjne i społeczne wzmacniające lokalną tożsamość i integrację.

Kolejne lata pełne dużych wydarzeń

W 2026 roku na Tarczyński Arenie odbędą się m.in.: Ultimate Legends Night – Polska vs Reszta Świata (27.05.2026), koncert Sanah (26.06.2026), Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa oraz kolejna edycja Tarczyński Arena Cup.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing