Legia ma nowego partnera z… Japonii
Oficjalnym partnerem Legii Warszawa zostaje marka OYAKATA – producent japońskich dań instant. Za marką stoi Ajinomoto Co., Inc. – globalny producent z ponad 100-letnim dziedzictwem kulinarnym!
W ramach współpracy marka OYAKATA będzie obecna na nośnikach reklamowych zlokalizowanych w obrębie stadionu Legii, w mediach społecznościowych oraz na trybunach. Kibice będą mieli także okazję spróbować dań i ramenów podczas wybranych domowych meczów.
– Cieszymy się z nawiązania współpracy z marką OYAKATA, która wpisuje się w naszą wizję budowania długotrwałych i wartościowych relacji biznesowych. Dziękujemy za zaufanie wszystkim zaangażowanym osobom, z którymi prowadziliśmy rozmowy. To partnerstwo wyróżnia się nie tylko obecnością rozpoznawalnej, japońskiej marki, ale też wspólnym podejściem do jakości, profesjonalizmu i zaangażowania. Nasze działania będą obejmowały aktywacje angażujące kibiców, obecność marki na stadionie i prezentacje w cyfrowych kanałach klubu – mówi wiceprezes zarządzający Legii Warszawa, Marcin Herra.
– Marka OYAKATA od lat przybliża Polakom prawdziwe, japońskie smaki i filozofię kulinarnej harmonii. Japonia jest źródłem naszej tożsamości, jakości i inspiracji, dlatego szczególnie cieszy nas współpraca z Legią Warszawa – klubem, który podobnie jak my stawia na tradycję, dyscyplinę i nieustanne dążenie do doskonałości. W stolicy mieszka i pracuje ogromna grupa naszych konsumentów – aktywnych, ciekawych świata, zaangażowanych kibiców jednego z najważniejszych sportów w Polsce, jakim jest piłka nożna. Obecność OYAKATA w otoczeniu Legii pozwala nam być bliżej osób, które cenią zarówno energię sportowej rywalizacji, jak i autentyczną japońską kuchnię. Jestem przekonany, że wspólnie stworzymy projekty, które w wyjątkowy sposób połączą japońską precyzję z emocjami piłkarskich pasji – komentuje Yusuke Yoshinari, prezes Ajinomoto Poland Sp.z.o.o, właściciel marki OYAKATA.
Podczas najbliższego spotkania Legii z Lechią Gdańsk OYAKATA będzie partnerem Dnia Meczowego.