Koniec współpracy Igi Świątek z globalną marką
Iga Świątek jako wiceliderka rankingu WTA ma na koncie nie tylko sukcesy sportowe, ponieważ może pochwalić się również sporym potencjałem marketingowym. Jednak tym razem, jak podaje menedżerka tenisistki, Polka rozstała się z jednym z partnerów o globalnej marce.
24-latka już na obecnym etapie kariery jest rozchwytywana przez znane marki. Opinia publiczna najpewniej ma świadomość, że współpracowała już z kilkoma potentatami swoich branż, takimi jak: Rolex, Visa, Oshee czy Oral-B, bo odbiło się to szerokim echem. Przed dwoma laty rozpoczęła współpracę z Porsche. Tyle że ta współpraca dobiegła już końca…
To nie było długoterminowe partnerstwo
Alina Sikora, menedżerka Świątek, przekazała „Przeglądowi Sportowemu Onet”, że umowa z Porsche miała określone ramy czasowe i przestała obowiązywać już kilka miesięcy temu, przy czym wciąż wchodzi w grę, że współpraca będzie mogła być za jakiś czas kontynuowana. Nie można w tej chwili wykluczyć żadnej opcji.
„Kontrakt Igi z Porsche skończył się w połowie obecnego roku. Było to z pewnością wartościowe partnerstwo, dlatego obie strony są otwarte na rozmowy i kontynuację w przyszłości” – powiedziała menedżerka polskiej tenisistki.
Inwestycje w tenis
Porsche nie od dziś wspiera kobiecy tenis. Zaznaczmy, że ta firma z branży motoryzacyjnej jest znana chociażby jako sponsor tytularny turnieju WTA Stuttgart. A w tej rywalizacji Świątek święciła końcowy triumf już dwa razy.