Robert Lewandowski został ambasadorem globalnej marki
Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem marki Visa w związku z przyszłorocznym mundialem, który zostanie rozegrany w USA, Kanadzie i Meksyku.
Jak podaje Mateusz Oleksy, general manager Visa w Polsce, Lewandowski rozpoczął współpracę z tą marką z myślą o finałach mistrzostw świata, które czekają nas już za rok.
„Determinacja, ciężka praca i wiara w siebie w połączeniu z wpływem na społeczność – oto cechy sportowca idealnie dopasowanego do wartości Visa. Robert jest tego doskonałym przykładem” – napisał Oleksy w social mediach.
Polskie gwiazdy razem
Oleksy zaakcentował to, że marka Visa połączyła już siły z dwiema znakomitymi postaciami polskiego sportu, bo przed Robertem Lewandowskim na partnerstwo z Visą zgodziła się Igi Świątek, która reprezentuje tę markę od dwóch lat w roli ambasadorki.
„Naprawdę podziwiam ich determinację, konsekwencję i umiejętność przełamywania barier. Są to te same cechy, które cenię w mojej codziennej pracy w Visa – organizacji, która nieustannie się rozwija, mierzy wysoko i przekracza własne ograniczenia” – zaznaczył Oleksy.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Jakie misje realizuje Totalizator Sportowy? Idea zrównoważonego rozwoju
Totalizator Sportowy funkcjonuje na rynku w taki sposób, by realizować różnego rodzaju misje. Spółka uwzględnia bardzo różnorodny charakter kluczowych interesariuszy spółki oraz ich zróżnicowane oczekiwania, dlatego misja opiera się na trzech filarach