Orlen ma nową dyrektor wykonawczą ds. sponsoringu
Sylwia Snopkiewicz rozpoczyna pracę na stanowisku dyrektor wykonawczej ds. sponsoringu w Orlenie. Wcześniej tę funkcję pełniła Lidię Kołucką, która pożegnała się z firmą.
Sylwia Snopkiewicz w ostatnim czasie przez ponad rok wchodziła w składa zarządu re58 (dawna Sigma Bis) – agencji mediowej, której właścicielami są Orlen i PZU. Zakres jej obowiązków obejmował client service, new business i opracowanie głównych założeń działania, tzn. określenie kierunku rozwoju oferty, zdefiniowanie idei, które mają przyświecać firmie i wyznaczeniu nowoczesnych standardów w funkcjonowaniu.
Bogate CV
Jeśli chodzi o działania marketingowe, Snopkiewicz na przestrzeni lat pełniła funkcję kierowniczą także w Generali i realizowała strategiczne projekty digital oraz komunikacyjne w Link4, ITI Neovision i iSpot. Nabrała wprawy w międzynarodowych podmiotach mediowych OMD, Initiative i Universal McCann/ Miała okazję współpracować z liczącymi się graczami rynku finansowego, retailowego i rozrywkowego. Lidia Kałucka, którą zastąpiła Snopkiewicz, jest teraz group head of talent w spółce Integer.pl.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Legia Warszawa rozczarowuje, ale ma imponujące przychody w Lidze Konferencji
Zmiana trenera, bardzo słabe wyniki na wszystkich frontach, porażka z beniaminkiem z Niecieczy przed własną publicznością – trzeba przyznać, że sytuacja Legii Warszawa nie rysuje się w jasnych barwach, jednak stołeczny klub ma bardzo dobry bilans finansowy w europejskich pucharach.