04.11.2025 07:50

Orlen ma nową dyrektor wykonawczą ds. sponsoringu

Sylwia Snopkiewicz rozpoczyna pracę na stanowisku dyrektor wykonawczej ds. sponsoringu w Orlenie. Wcześniej tę funkcję pełniła Lidię Kołucką, która pożegnała się z firmą.

Orlen ma nową dyrektor wykonawczą ds. sponsoringu
Autor zdjęcia: Orlen

Sylwia Snopkiewicz w ostatnim czasie przez ponad rok wchodziła w składa zarządu re58 (dawna Sigma Bis) – agencji mediowej, której właścicielami są Orlen i PZU. Zakres jej obowiązków obejmował client service, new business i opracowanie głównych założeń działania, tzn. określenie kierunku rozwoju oferty, zdefiniowanie idei, które mają przyświecać firmie i wyznaczeniu nowoczesnych standardów w funkcjonowaniu.

Bogate CV

Jeśli chodzi o działania marketingowe, Snopkiewicz na przestrzeni lat pełniła funkcję kierowniczą także w Generali i realizowała strategiczne projekty digital oraz komunikacyjne w Link4, ITI Neovision i iSpot. Nabrała wprawy w międzynarodowych podmiotach mediowych OMD, Initiative i Universal McCann/ Miała okazję współpracować z liczącymi się graczami rynku finansowego, retailowego i rozrywkowego. Lidia Kałucka, którą zastąpiła Snopkiewicz, jest teraz group head of talent w spółce Integer.pl.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing