Błyskotliwa „szpilka” Legii w SM. Młodzi kibice nawiązali do finału Pucharu Polski
Już 30 października (czwartek) Legia Warszawa podejmie przy Łazienkowskiej Pogoń Szczecin w meczu 1/16 finału STS Pucharu Polski. Do konfrontacji tych drużyn doszło już w tegorocznym finale rozgrywek na PGE Narodowym. Wówczas warszawska drużyna pokonała ekipę ze Szczecina 4:3, a teraz w social mediach stołecznego klubu pojawiło się kąśliwe nawiązanie do tamtego wydarzenia.
Starcie Legii z Pogonią już na tym etapie STS Pucharu Polski może być postrzegane jako absolutny hit. Pogoń wychodzi na prostą po tym jak zespół przejął Thomas Thomasberg, natomiast Legia wciąż musi bardzo się starać, by zyskać zaufanie kibiców, którzy skarżą się na brak równej formy na wszystkich frontach. Mecz jeszcze się nie zaczął, a już możemy zapoznać się z pierwszym smaczkiem za sprawą gospodarzy tej rywalizacji i publikacji promocyjnego filmiku w social mediach.
W nagraniu trójka dzieci ucina sobie pogawędkę, a ich rozważaniom towarzyszy atmosfera Halloween. Najmłodsi kibice wspominają starcie z 2 maja. Wtedy byliśmy bowiem świadkami zwrotów akcji. W pierwszej połowie zanosiło się na to, że Pogoń może przełamać klątwę i w końcu sięgnąć po upragnione trofeum. Jeden z młodych kibiców jednak przedstawił korzystny przebieg wydarzeń dla ówczesnych przegranych, w którym to szczecinianie triumfowali. A na końcu pada, będące szpilką dla Pogoni, pytanie:
– Jaki tytuł ma ta bajka?
Gdzie oglądać mecz?
Nie da się ukryć, że Legia w dosadny i kreatywny sposób wbiła szpilę swoim najbliższym rywalom, a niebawem będzie można zobaczyć, czy piłkarze obu drużyn również wykażą się inwencją.
30.10, 21:00 mecz Legia Warszawa – Pogoń Szczecin
Transmisja: TVP Sport, sport.tvp.pl, aplikacja TVP Sport
Komentarz: Mateusz Borek, Grzegorz Mielcarski.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
BETFAN odpowiada na kampanię Betclic – AI z przymrużeniem oka
Rozwój narzędzi opartych na sztucznej inteligencji otwiera przed markami zupełnie nowe możliwości tworzenia treści. Dzięki AI produkcja kreatywnych, angażujących i efektownych kampanii stała się dostępna niemal dla każdego. BETFAN – jak to BETFAN – postanowił podejść do tematu po swojemu. Z dystansem, humorem i odrobiną rebelii. Bo przecież nie od…