Wyniki oglądalności El Clasico. Dominacja Eleven Sports
27 października piłkarski świat żył najbardziej prestiżową rywalizacją w hiszpańskiej piłce. El Clasico, czyli mecz Real Madryt – FC Barcelona śledziło na żywo 885 000 widzów, z czego aż 608 000 w Eleven Sports. Pozostali oglądali to spotkanie w Canal+.
Wśród czynników, które mogły wpłynąć na taką, a nie inną strukturę oglądalności, wymienia się chociażby obsadę komentatorów, ponieważ duet Eleven Sports Mateusz Święcicki-Sebastian Chabiniak towarzyszy widzom przy okazji tych spotkań już od kilku lat i cieszy się ich uznaniem. W Canal+ mecz komentowali Adam Marchliński i debiutujący w tej roli Cezary Wilk.
Bogata oprawa
Obie stacje przygotowały studio i łączenie z Hiszpanii. Jednak widzowie docenili najbardziej relację prowadzoną przez Mateusza Majaka w madryckim studiu, gdzie pojawili się Maciej Kruk, Piotr Urban i Daniel Sobis. Atmosferę panującą w hiszpańskiej stolicy przybliżali widzom także Mateusz Święcicki oraz Sebastian Chabiniak.
W programie znalazły się materiały specjalne i wywiady z obecnymi zawodnikami Realu Madryt i Barcelony, jak choćby Wojciechem Szczęsnym, Kylianem Mbappe, Pau Cubarsim czy Ardą Gulerem. Zaplanowano też rozmowy ze znanymi postaciami w historii obu klubów, m.in. Ivanem Rakiticiem. Swoimi opiniami na temat El Clásico podzielili się też kierowcy Formuły 1.