23.10.2025 13:23

Nowy Styl sponsorem klubu koszykarskiego „Miasto Szkła Krosno”

Nowy Styl, europejski lider kompleksowych rozwiązań dla biur i przestrzeni publicznych, został oficjalnym sponsorem koszykarzy klubu „Miasto Szkła Krosno”. W ramach współpracy logo firmy pojawiło się m.in. na koszulkach zawodników, materiałach promocyjnych oraz bandach LED podczas meczów rozgrywanych w Krośnie. Firma Nowy Styl dostarczyła też specjalne fotele fotele – najnowszy model Flesco – do strefy VIP krośnieńskiej hali, w której drużyna rozgrywa swoje mecze.

Nowy Styl sponsorem klubu koszykarskiego „Miasto Szkła Krosno”
Autor zdjęcia: Miasto Szkła Krosno

– Partnerstwo z Krośnieńskim Klubem Koszykówki to dla Nowego Stylu coś więcej niż sponsoring. To naturalna konsekwencja naszej troski o korzenie – właśnie tu, na Podkarpaciu, zaczęła się historia firmy i tu wciąż bije jej serce. Dlatego wspieranie drużyny „Miasto Szkła Krosno” traktujemy jako wyraz wdzięczności wobec regionu, który nas ukształtował. Angażując się w rozwój lokalnego sportu, promujemy zdrowy styl życia i pokazujemy, że razem możemy budować silną społeczność – podkreśla Małgorzata Naparło, członek zarządu Nowy Styl, wiceprezes Nowy Styl International.

Sponsoring koszykarzy „Miasto Szkła Krosno” jest wyrazem konsekwentnej strategii firmy, zakładającej zaangażowanie w rozwój regionu i tutejszego sportu.

Kolejna współpraca

Nowy Styl od lat wspiera lokalne dyscypliny i wydarzenia. Firma jest m.in. sponsorem drużyny żużlowej Cellfast Wilki Krosno. Partnerstwo z Krośnieńskim Klubem Koszykówki, to kolejny krok we wspieraniu przez Nowy Styl inicjatyw, które wzmacniają lokalną społeczność.

Współpraca z klubem zainaugurowana została w wyjątkowy sposób – podczas meczu z Treflem Sopot, dedykowanemu Nowemu Stylowi. Spotkanie rozegrano przy komplecie publiczności – z udziałem ponad setki pracowników firmy, którzy gorąco kibicowali swojej drużynie. W przerwie meczu przeprowadzono konkurs rzutów wolnych, w którym główną nagrodą było krzesło obrotowe ufundowane przez Nowy Styl.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing