Walka \”emerytów\” finansowym sukcesem
Wieści o nikłym zainteresowaniu transmisją walki Gołota – Saleta były nieprawdziwe. Walkę w systemie pay-per-view oglądało dość duże grono widzów.
Koszt obejrzenia w internecie lub przy pomocy Cyfrowego Polsatu gali z dwoma polskimi emerytami ringu był dość spory. 40 złotych za obejrzenie jak rękawice krzyżują pięściarze, których walkami emocjonowano się dekadę temu to bynajmniej nie promocyjna cena.
Nie mniej jednak przedstawiciele organizatorów świętują sukces. Okazuje się bowiem, że dostęp do usługi wykupiło aż 120 tysięcy osób. Z wyliczeń wynika, że już przypadku 100 tysięcy wykupionych abonamentów walka się zwracała.
Sukces tej gali sprawił, że przedstawiciele Polsatu już zastanawiają się jakie wydarzenie transmitować jako następne w systemie PPV.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Utalentowany lekkoatleta wspierany przez największy hub e-commerce
Primavera Parfum, największa firma w kraju w zakresie wielokanałowej sprzedaży produktów Health&Beauty, nawiązała współpracę sponsorską z Krzysztofem Grochowskim. W ramach współpracy grupa będzie korzystać z wizerunku utalentowanego, reprezentującego barwy AZS-AWF Warszawa skoczka w dal. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.



