23.09.2025 09:51

Kolejne osoba odchodzi z PZPN. Zajmowała się mediami społecznościowymi

Marcelina Cimoch, która odpowiadała za social media w Polskim Związku Piłki Nożnej, po prawie trzech latach zakończyła współpracę z federacją. Jak sama przyznaje, był to czas, który miał ogromny wpływ na jej rozwój zawodowy.

Kibice, którzy chcieli kupić bilety na mecz Ligi Narodów Polska-Chorwacja, mają powody do narzekania. Strona Łączy Nas Piłka nie działa, a w mediach społecznościowych irytacja fanów przybiera na sile.
Autor zdjęcia: PZPN

Cimoch wspomina, że w 2016 roku, podczas mistrzostw Europy, śledziła kanał Łączy nas piłka. Marzyła o tym, że w przyszłości będzie częścią tego projektu i będzie mogła pracować przy reprezentacji Polski. Po kilku latach to marzenie się spełniło. Cimoch pracowała w biurze prasowym PZPN i docenia możliwość poznania sfery komunikacji w jednej z największych organizacji sportowych w Polsce.

Udział w prestiżowych imprezach

Wspominając ten okres, zaznacza, że przekonała się, jak funkcjonują media w sporcie, jak buduje się relacje z dziennikarzami i jak ważna jest szybka oraz skuteczna komunikacja. Dzięki późniejszym działaniom w social mediach mogła spojrzeć na media od bardziej kreatywnej strony. Pracowała przy największych turniejach: UEFA EURO 2024 oraz EURO U-21 w 2025 roku.

Możliwość pracy przy takich turniejach to niesamowite doświadczenie, a działania realizowane bezpośrednio z kadrą i zawodnikami były wyjątkowym uzupełnieniem pracy dla Łączy nas piłka. To wszystko nie byłoby możliwe bez wspaniałych ludzi, których spotkałam na swojej drodze. Dziękuję za inspirację, wsparcie i energię, którą mogłam czerpać od Was każdego dnia. Szczególne podziękowania kieruję do całego Departamentu Komunikacji i Mediów. Teraz czas na nowe wyzwania, ale wiem, że doświadczenia zdobyte w PZPN będą solidnym fundamentem w mojej dalszej drodze zawodowej” – zaznaczyła na Linkedln.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing