11.09.2025 09:58

Widzew i Festina łączą siły na sezon 2025/26

Widzew Łódź rozpoczął nową współpracę licencyjną. Już wkrótce premiera Oficjalnego Zegarka Klubowego Festina x Widzew Łódź.

Widzew i Festina łączą siły na sezon 2025/26
Autor zdjęcia: Widzew Łódź

Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, jak szybko potrafi uciekać czas. Niebawem jednak łapanie każdej godziny, minuty, a nawet sekundy będzie łatwiejsze. Przynajmniej tak twierdzi jeden z klubów Ekstraklasy. Wszystko dzięki współpracy, jaką Widzew podejmuje z Festina Group – renomowaną marką o ponad 100-letniej tradycji.

Cechuję ją wyjątkowa jakość wykonania wynikająca z zastosowania najlepszych materiałów i mechanizmów. Festina jest marką, której w perfekcyjny sposób udało się połączyć tradycję z nowoczesnością. Jej zegarki to nie tylko klasyka, ale również niezłomność i sportowy charakter.

Wkrótce zobaczymy efekty

Dzięki temu partnerstwu kibice czterokrotnego mistrza Polski będą mogli nabyć Oficjalny Klubowy Zegarek. Współpraca obejmuje cały sezon 2025/26, a efekty przedstawione zostaną niebawem. Tik tak, tik tak…

– To część programu licencyjnego Widzewa Łódź, który sukcesywnie zamierzamy rozwijać –mówi Tomasz Sadłecki, Menedżer Działu Projektów Komercyjnych. Oferta produktów sygnowanych klubowym herbem będzie się poszerzać. Zegarek to z pewnością elegancki atrybut, który będzie ozdobą w naszej ofercie, ale i eleganckim dodatkiem dla osób, które cenią sobie szyk i przywiązanie do widzewskich symboli. Cieszę się, że będziemy mogli zaproponować ten gadżet dzięki współpracy z Janeba Time – oficjalnym dystrybutorem marki Festina.

Zegarki będzie można nabyć w Oficjalnym Sklepie Widzewa zarówno stacjonarnie, jak i online, a także u oficjalnego dostawcy – firmy zegarki.pl, która prowadzi sprzedaż internetowo i w salonie w Manufakturze w Łodzi. Dzięki licencjonowaniu kibice będą mogli mieć pewność, że jakość i autentyczność zegarków będzie na najwyższym poziomie.

– Zamiast tradycyjnego modelu zakupu produktów i dystrybucji wyłącznie przez nasz sklep stawiamy na rozliczenia oparte o rzeczywistą sprzedaż realizowaną przez naszych partnerów. Dążymy do maksymalnej dostępności naszych produktów zarówno w kanałach internetowych, jak i sklepach stacjonarnych. Produkty licencjonowane będą oczywiście dostępne też w oficjalnych punktach sprzedaży Klubu – dodaje Sadłecki.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing