23.07.2025 01:10

PUMA łączy siły z Wisłą Płock

SPR Wisła Płock w sezon 2025/2026 wkroczy z nowym sponsorem technicznym. Przez najbliższe 3 lata mistrzowie Polski oraz drużyny młodzieżowe Nafciarzy będą rywalizować w strojach sportowej marki PUMA.

PUMA łączy siły z Wisłą Płock
Autor zdjęcia: Wisła Płock

Brand dostarczy Niebiesko-Biało-Niebieskim odzież oraz sprzęt sportowy dla zawodników oraz sztabu szkoleniowego. Premierowy pokaz strojów meczowych odbył się dzisiaj w Płocku podczas spotkania z mediami i prezentacji nowo zakontraktowanych zawodników ORLEN Wisły Płock.

22 lipca o godz. 13:00 w ORLEN Arenie w Płocku podczas konferencji prasowej ogłoszona została 3 letnia współpraca pomiędzy mistrzem Polski w piłce ręcznej a sportową marką PUMA, która została oficjalnym sponsorem technicznym ORLEN Wisły Płock. Umowa, w ramach której PUMA dostarczy klubowi z Mazowsza sprzęt meczowy, treningowy oraz odzież reprezentacyjną obowiązywać będzie od sezonu 2025/2026 do końca sezonu 2027/2028. W nowych strojach drużyna ORLEN Wisły Płock zadebiutuje podczas Superpucharu Polski już 30 sierpnia w łódzkiej Atlas Arenie.

Poczytujemy sobie za duże wyróżnienie fakt, że spośród wszystkich klubów piłki ręcznej w Polsce, marka PUMA zdecydowała się sponsorować wyłącznie ORLEN Wisłę Płock.  Wierzymy, że razem jesteśmy w stanie zdobyć nowe trofea – i z pewnością pokażemy pazur w Europie!powiedział Artur Stanowski, prezes SPR Wisły Płock.

PUMA od zawsze stawia na pasję i wspieranie sportowców. Tym bardziej cieszymy się na partnerstwo z Klubem, który od wielu lat reprezentuje prawdziwego ducha sportowego. ORLEN Wisła Płock to wielokrotny Mistrz Polski w piłce ręcznej. To drużyna, która łączy kibiców z całego kraju. Zależy nam na tym, by o Klubie oraz o jego olbrzymich sukcesach dowiadywało się coraz więcej osób, a piłka ręczna – na tak wysokim poziomie jaki reprezentuje ORLEN Wisła Płock – zdobywała kolejnych kibiców!mówi Jan Sochor, PUMA Managing Director Eastern Europe & EEMEA Distribution.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing