22.07.2025 13:22

Rakiettoni, czyli nowa nazwa makaronu Lubella na cześć Igi Świątek

W ostatniej edycji Wimbledonu po raz pierwszy w karierze triumfowała Iga Świątek, a sukces polskiej tenisistki został wykorzystany marketingowo przez jedną z rodzimych firm. Real-time Marketing marki Lubella odbił się szerokim echem.

Rakiettoni, czyli nowa nazwa makaronu Lubella na cześć Igi Świątek
Autor zdjęcia: Wimbledon i Lubella

Produkt zainspirowany ulubionym daniem Igi – makaronem z truskawkami i jogurtem będzie można kupić w sklepach już wkrótce. Rzecznik Maspex (właściciela Lubelli), Daniel Karaś, jakiś czas temu zaznaczył, że to makaron-rakietka.

Mnóstwo głosów

Lubella nawiązała współpracę z Make Life Harder, by zorganizować głosowanie na nazwę – spośród propozycji, które pojawiły się w komentarzach na profilach tej firmy. Przez 3 dni oddano ponad 2 miliony głosów! Wygrało Rakiettoni. Nowy makaron Lubella będzie dostępny w sklepach już za kilka tygodni. Dochód ze sprzedaży Lubella przeznaczy na wsparcie młodych talentów tenisowych.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing