11.07.2025 10:27

zondacrypto Oficjalną Giełdą Kryptowalut wyścigów kolarskich Tour de Pologne kobiet i mężczyzn

zondacrypto, jedna z największych i najdłużej działających giełd kryptowalut w Europie, z dumą ogłasza swoje strategiczne partnerstwo z Lang Team, organizatorem prestiżowych wyścigów kolarskich UCI World Tour: Tour de Pologne i Tour de Pologne Women. Współpraca ta umacnia zaangażowanie zondacrypto w świat sportu i ma na celu dalszą popularyzację kolarstwa w Polsce i na świecie.

zondacrypto Oficjalną Giełdą Kryptowalut wyścigów kolarskich Tour de Pologne kobiet i mężczyzn
Autor zdjęcia: zondacrypto

Po zeszłorocznym udanym debiucie jako partner 81. Tour de Pologne, firma potwierdza dalszą współpracę z największym wyścigiem kolarskim w Polsce oraz jego kobiecą odsłoną — Tour de Pologne Women. To kolejny etap globalnej strategii zondacrypto, która już dziś obejmuje współpracę z prestiżowymi wydarzeniami takimi jak Strade Bianche, Milano-Sanremo, Giro d’Italia czy Il Lombardia.

Firma jest również sponsorem drużyny Canyon//SRAM zondacrypto, a także oficjalnym partnerem Giro d’Italia Women, wspierając tym samym popularyzację kolarstwa kobiecego na światowej scenie. zondacrypto udowadnia, że nowoczesne technologie i sport mogą iść w parze, a zaangażowanie w kolarstwo to nie tylko promocja marki, ale realny wkład w rozwój pasji, zdrowego stylu życia i edukacji cyfrowej, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej.

Jesteśmy dumni, że jako zondacrypto, firma z polskimi korzeniami, możemy wspierać tak prestiżowe wydarzenia kolarskie jak Tour de Pologne i Tour de Pologne Women. Kolarstwo to sport, który odzwierciedla nasze wartości – dynamikę, precyzję i dążenie do bycia liderem. To partnerstwo jest dla nas naturalnym krokiem, który pozwala nam realnie przyczynić się do rozwoju kolarstwa w Polsce i popularyzować wiedzę o kryptowalutach w przystępny i autentyczny sposób wśród szerokiego grona odbiorców – mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

Szeroko zakrojony plan

Tegoroczna edycja wyścigu mężczyzn odbędzie się w dniach 4-10 sierpnia, natomiast Tour de Pologne Women w dniach 12-14 sierpnia. Ekspozycja marki zondacrypto będzie obecna na wszystkich kluczowych elementach wyścigów, przy starcie i mecie, na scenach, ściankach sponsorskich, podium, materiałach promocyjnych i stronach internetowych.

Wzdłuż trasy pojawią się balony, flagi i tablice z logo Partnera. Dodatkowo zondacrypto przygotuje specjalną strefę dla kibiców z atrakcjami i dedykowaną aktywacją. Warto wspomnieć, że zondacrypto ufunduje nagrody finansowe dla trzech zwyciężczyń etapowych Tour de Pologne Women oraz dla zwyciężczyni Premii Specjalnej zondacrypto na trzecim etapie wyścigu.

Bardzo się cieszę, że duża polska firma o zasięgu międzynarodowym widzi możliwość
promowania się poprzez sport i kolarstwo. Najlepszym przykładem jest wspieranie
drużyny Canyon//SRAM zondacrypto, w której jeżdżą m.in. Katarzyna Niewiadoma i Agnieszka Skalniak-Sójka. Firma zondacrypto wspiera też najważniejsze polskie imprezy, jak Tour de Pologne UCI WorldTour i od tego roku również Tour de Pologne Women. Jestem przekonany, że ta współpraca przyniesie obopólne korzyści
– przyznaje Czesław Lang, Dyrektor Generalny Tour de Pologne UCI WorldTour i Tour de Pologne Women.

Dla zondacrypto współpraca z Tour de Pologne to kolejny krok w konsekwentnej strategii
wspierania sportu na najwyższym poziomie. Polska marka z globalnym zasięgiem współpracuje m.in. z takimi organizacjami, Raków Częstochowa, Pogoń Szczecin, Dziki Warszawa, Atalanta BC, Parma Calcio, Bologna FC, AS Monaco, AS Monaco Basket, HC Davos, czy team kolarski Canyon//SRAM zondacrypto, którego zawodniczką jest Katarzyna Niewiadoma – triumfatorka Tour de France Femmes 2024 i Ambasadorka marki. zondacrypto jest także Partnerem Głównym Gran Fondo Series – serii wyścigów kolarskich dla amatorów. Co więcej, z liderem rynku kryptowalut w Europie Środkowo-Wschodniej w roli ambasadorów marki współpracują także światowej klasy sportowcy i osobowości, wśród których są m.in. Giorgio Chiellini, Arthur Leclerc, Valtteri Bottas, Tiffany Cromwell, Szymon Ładniak oraz Andrea Pusateri.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing