04.07.2025 08:39

Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną. Startuje kampania z okazji EURO 2025

Już 2 lipca Lidl Polska rozpoczął kampanię marketingową z okazji UEFA Women’s EURO 2025, celebrując sportową siłę kobiet i konsekwentnie realizując swoją społeczną misję wspierania równych szans, rozwoju młodych talentów oraz zdrowego stylu życia. Marka jako oficjalnym partnerem turnieju UEFA Women’s EURO 2025 będzie obecna zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalowych, inspirując do kibicowania i wspólnego przeżywania sportowych emocji.

Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną. Startuje kampania z okazji EURO 2025
Autor zdjęcia: Lidl

Centralnym elementem kampanii będzie 30-sekundowy spot wizerunkowy, który opowiada historię dziewczynki, która dzięki codziennemu wysiłkowi, wsparciu najbliższych i zdrowemu odżywianiu – symbolicznie reprezentowanemu przez świeże owoce i warzywa od Lidl – pokonuje kolejne przeszkody i spełnia swoje sportowe marzenia. To opowieść o sile, wytrwałości i wsparciu – wartościach, które Lidl Polska promuje na co dzień w ramach swojej strategii społecznej odpowiedzialności. Spot pojawi się w blokach reklamowych przed meczami – szczególny nacisk położono na mecze reprezentacji Polski oraz finał turnieju. W serwisie YouTube spot dostępny będzie w pełnej, 60-sekundowej wersji. Kampania będzie również realizowana w social mediach, mediach internetowych oraz w ramach współpracy z portalem Onet – Lidl zostanie sponsorem sekcji sportowych poświęconych UEFA Women’s EURO 2025.

https://www.facebook.com/share/v/19KDbZ3jiH

Na czas trwania turnieju Lidl przygotował także wyjątkową aktywację w aplikacji Lidl Plus – użytkownicy będą mogli wziąć udział w specjalnej grze „Szczęśliwa Bramka”, która pozwoli połączyć sportowe emocje z dodatkowymi kuponami. Szczęśliwa Bramka pojawia się po zakupach z aplikacją Lidl Plus w dniach 1.07 – 31.07.

Społeczna odpowiedzialność

Kampania jest częścią długofalowej strategii Lidl Polska w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Od lat marka aktywnie wspiera działania na rzecz równouprawnienia i edukacji zdrowotnej. UEFA Women’s EURO 2025 to kolejna okazja, by połączyć te wartości i realnie wpłynąć na rozwój potencjału młodych kobiet poprzez sport.

Współpraca Lidla z UEFA z okazji UEFA Women’s EURO 2025 została ogłoszona w grudniu 2024 roku i obejmuje wszystkie 16 krajów uczestniczących w turnieju. Partnerstwo ma na celu nie tylko wspieranie wielkiego wydarzenia sportowego, ale także budowanie długofalowego zaangażowania w rozwój kobiecego futbolu na całym kontynencie.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing