„Znaczy, że chcesz”. Nowa kampania 4F
W nowej kampanii 4F widzimy, jak silny jest opór i determinacja, by trenować i osiągać swoje cele w sporcie. Wysiłek może wiązać się nawet z bólem, ale jeśli jest pewien cel, należy go zrealizować.
Wstajesz, choć łatwiej jest zostać. Trenujesz, mimo że boli. Wkładasz w to serce i konsekwentnie dążysz do celu, nawet gdy nikt nie patrzy. Na przekór zmęczeniu, zakwasom, pogodzie. Na złość „nie chce mi się” – dalej robisz swoje. I czerpiesz z tego radość. To coś znaczy. Znaczy, że chcesz. Takie przesłanie kieruje do odbiorców firma 4F.

Udział słynnego siatkarza
W kampanii wystąpił Tomasz Fornal, ambasador marki 4F, który jest uznawany za jednego z najbardziej wyrazistych sportowców w Polsce. Fornal dołączył do grona innych wybitnych sportowców reprezentujących tę markę, warto wymienić gigantów sportowych aren takich jak Robert Lewandowski, Anna Lewandowska, Bartosz Zmarzlik i Natalia Maliszewska.

Więcej na stronie 4F: https://4f.com.pl/landing/znaczy-ze-chcesz.html
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.