12.06.2025 13:45

Piłkarze reprezentacji Polski zignorowali dziennikarzy. Sponsorzy PZPN mogą mieć obiekcje

Atmosfera wokół polskiej federacji piłkarskiej gęstnieje. Konflikt Michała Probierza z Robertem Lewandowskim to temat, którym w ostatnich dniach żyje cała Polska, ale problemów wciąż przybywa. Polska kadra jest w głębokim kryzysie wizerunkowym.

12.06.2012 WARSZAWA STADION NARODOWY (WARSAW THE NATIONAL STADIUM) PILKA NOZNA (SOCCER) MISTRZOSTWA EURO 2012 POLSKA UKRAINA (UEFA EURO 2012 POLAND UKRAINE) REPREZENTACJA POLSKI KADRA NARODOWA (POLISH NATIONAL TEAM) MECZ NR 10 POLSKA - ROSJA (MATCH NR 10 POLAND - RUSSIA)
N/Z POLSKA KIBICE SZALIKI BIALO-CZERWONI
FOT RAFAL OLEKSIEWICZ / PRESSFOCUS
Autor zdjęcia: PRESSFOCUS

Po przegranym w fatalnym stylu 1:2 meczu z Finlandią w eliminacjach do mistrzostw świata Jan Bednarek wywołał zdumienie wśród kibiców, mówiąc o polaryzacji i podziałach politycznych w kraju, które miały przełożyć się na to, co dzieje się w polskim futbolu. Jednak jeszcze większy niesmak wzbudziło zachowanie piłkarzy Michała Probierza, którzy nie zamierzali się tłumaczyć po swojej fatalnej grze przeciwko Finom.

Żaden z nich nie pofatygował się do mixed zony, by porozmawiać z mediami, co w social mediach odebrano jako brak szacunku.

Sponsorzy mają powody do niezadowolenia

Na ciekawą rzecz zwrócił uwagę Dominik Senkowski, dziennikarz portalu Wirtualne Media:

Partnerzy Polskiego Związku Piłki Nożnej płacą za rozpowszechnianie ich logotypów w materiałach prasowych. Dlatego w mix zonie po meczu z Finlandią wystawiono ściankę sponsorską. Pytanie, jak zareagują sponsorzy na takie zachowanie piłkarzy. Tym bardziej, że mają coraz więcej powodów do niepokoju. Jak informowało Radio ZET, w Orlen zwołano kilka dni temu pilne spotkanie w reakcji na informację, że Robert Lewandowski rezygnuje z gry w drużynie narodowej„.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing