06.06.2025 10:10

Tysiące rozdanych koszulek. Industria Kielce dba o kibiców

Podczas turnieju SMS Cup, który miał miejsce 2 czerwca 2025 roku w Hali Legionów w Kielcach, odbyła się efektowna akcja kibicowska. Pomimo ograniczonego czasu na przygotowania, kibice, wolontariusze oraz pracownicy klubu Industria Kielce wspólnie rozłożyli niemal 4000 żółtych koszulek na trybunach w zaledwie półtorej godziny. Cel był jeden: przygotowanie odpowiedniej oprawy na finał ORLEN Superligi.

ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/25 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Autor zdjęcia: Industria Kielce

SMS Cup to turniej organizowany przez Związek Piłki Ręcznej w Polsce, jego najważniejszym założeniem jest wyłonienie najlepszej Szkoły Mistrzostwa Sportowego. Tym razem do rywalizacji przystąpiły drużyny SMS Kielce, SMS Płock, SMS Kwidzyn oraz Górnik Zabrze, który niedawno sięgnął po tytuł mistrza Polski juniorów. Zmagania toczyły się w formacie Final Four, a finał został rozegrany dzień po półfinałach. To oznacza, że intensywność była naprawdę ogromna.

Finał z przytupem

Jednak SMS Cup był przedsmakiem wielkich emocji. Chociaż ostatecznie okazało się, że Industria Kielce musiała uznać wyższość Orlenu Wisły Płock i po rzutach karnych przegrała drugi finałowy mecz ORLEN Superligi, jeśli chodzi o wspieranie okazane zespołowi z województwa świętokrzyskiego klub spisał się na medal i nie można mu nic zarzucić. Oczywiście, jak już podkreśliliśmy, w tę inicjatywę zaangażowali się także wolontariusze i kibice.

Akcja z koszulkami była nie tylko wyrazem wsparcia dla zawodników, ale także dowodem na zaangażowanie społeczności kibicowskiej i pracowników klubu w tworzenie niezapomnianej atmosfery podczas ważnych wydarzeń sportowych.

Sporo inicjatyw

Industria Kielce w ostatnich sezonach zorganizowała wiele inicjatyw i aktywacji dla kibiców, które wyróżniają się kreatywnością i zaangażowaniem społeczności. Oto niektóre z nich:

„Oprawa Marzeń” – wspólne tworzenie atmosfery

W ramach programu „Oprawa Marzeń”, współorganizowanego przez Superligę i forBET, kibice mogli współdecydować o wyglądzie opraw meczowych. Kluby, w tym Industria Kielce, otrzymały dofinansowanie na zakup elementów oprawy, takich jak flagi, sektorówki czy bębny, co pozwoliło na stworzenie niezapomnianej atmosfery podczas meczów (źródło: kielcehandball.pl).

Spotkania z zawodnikami i pożegnania

Po zakończeniu sezonu 2024/25 Industria Kielce zorganizowała spotkanie dla kibiców w Hali Legionów, podczas którego fani mogli pożegnać odchodzących zawodników, takich jak Igor Karacić czy Sandro Mestrić. To pozwoliło podziękować im za wspólne chwile i wsparcie drużyny (źródło: radiokielce.pl).

Wsparcie na wyjazdach

Kibice Industrii Kielce są cenieni przez władze klubu, ponieważ sami aktywnie wspierają drużynę również podczas meczów wyjazdowych. Przywołajmy zatem wyjazd ponad 500 fanów do Berlina na mecz Ligi Mistrzów z Füchse Berlin, gdzie zorganizowali efektowny przemarsz przez miasto, to stanowiło wyraz ich oddania i pasji (źródło: echodnia.eu).

Atrakcje podczas meczów

Podczas meczów w Hali Legionów, klub organizuje różnorodne atrakcje dla kibiców, takie jak konkursy, spotkania z maskotką klubową czy strefy dla dzieci. Takie działania mają na celu integrację społeczności i stworzenie przyjaznej atmosfery dla całych rodzin.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing