01.06.2025 09:56

Futbol, moda i jedzenie – Pyszne.pl dowozi piłkarskie emocje

W ostatnim tygodniu maja emocje kibiców sięgają zenitu. Zaledwie kilka dni temu na wrocławskim stadionie rozstrzygnął się Finał Ligi Konferencji, za nami już także finał Ligi Mistrzów w Monachium. W tym piłkarskim maratonie towarzyszy im Pyszne.pl – nie tylko dowożąc ich ulubione jedzenie, ale także sportowe emocje.

Rozszerzyła się współpraca Pyszne.pl z UEFA
Autor zdjęcia: Pyszne.pl

Jerzy Dudek zaskoczył kibica z Wrocławia

Tegoroczny finał Ligi Konferencji UEFA, który odbył się 29 maja na Stadionie Wrocław, był wielkim wydarzeniem nie tylko dla miasta, ale i rzeszy kibiców. Z tej okazji Pyszne.pl – oficjalny partner UEFA – zadbało o to, by zagrzewać ich do piłkarskiej zabawy.

W specjalnej strefie na Fan Festivalu na wrocławskim Rynku Głównym odbyły się interaktywne wyzwania i atrakcje dla fanów futbolu oraz konkursy, w których do wygrania były bilety na finałowy mecz – ostatnia szansa, by zdobyć wejściówkę na jedno z najważniejszych piłkarskich starć sezonu.

Możliwość zobaczenia tego wyjątkowego widowiska na żywo miał też jeden z mieszkańców Wrocławia, który wygrał konkurs organizowany we współpracy z Pyszne.pl przez kanał Foot Truck. Nagroda główna – bilety na mecz – została przekazana zwycięzcy w niecodzienny sposób. Odwiedzili go twórcy kanału Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski – oraz… sam Jerzy Dudek. W ten sposób piłkarska pasja trafiła pod
same drzwi szczęśliwego kibica, niczym zamówienie z ulubionej restauracji.

Limitowana kolekcja na finał Ligi Mistrzów UEFA

Emocje wciąż jednak nie opadają – już 31 maja w Monachium odbył się wielki finał Ligi Mistrzów UEFA. Z tej okazji Pyszne.pl połączyło siły z markami Daily Paper oraz TROPHY BY GASSAN, tworząc limitowaną kolekcję inspirowaną piłką nożną i… dostawą jedzenia.
W kolekcji znalazły się trzy retro koszulki zaprojektowane przez Abderrahmane’a Trabsiniego, inspirowane kultową estetyką lat 90. oraz pięć przywieszek wysadzanych diamentami w kształcie najpopularniejszych dań w dostawie: od pizzy po sushi.

Koszulki, w charakterystycznej pomarańczowej barwie JET i samego Pyszne.pl, można kupić na stronie cultkits.com. W kampanii promującej kolekcję wystąpił m.in. Edgar Davids – ikona boisk i stylu sprzed dwóch dekad.

Piłka i jedzenie – duet idealny

Pyszne.pl od początku współpracy z UEFA pokazuje, że jedzenie może być częścią rytuału każdego kibica. Nic dziwnego, że w trakcie 15-letniej historii serwisu rekordowe liczby zamówień padły w dni wielkich spotkań: podczas finału Euro 2020, finału Ekstraklasy 2021 czy spotkania Polska–Holandia w trakcie Euro 2024. W końcu dobre jedzenie sprawia, że kibicowanie jest jeszcze przyjemniejsze.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing