Klub z Bydgoszczy traci specjalistkę od marketingu
Katarzyna Pijarowska to specjalistka z zakresu mediów społecznościowych i komunikacji sportowej, związana z Bydgoszczą. Teraz poszuka nowego wyzwania w karierze zawodowej.
Pijarowska jest właścicielką agencji Katarzyna Pijarowska Smart PR, która świadczy usługi w obszarze content marketingu, fotografii, wideo, grafiki oraz zarządzania mediami społecznościowymi.
Od 2023 roku pełniła funkcję Social Media Managera w klubie koszykarskim Enea Abramczyk Astoria Bydgoszcz, gdzie odpowiadała za komunikację z kibicami, tworzenie treści oraz rozwój wizerunku klubu w mediach społecznościowych. Teraz pożegnała się z klubem, jednak została doceniona przez koszykarskie środowisko.
Pijarowska aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem na platformach takich jak LinkedIn, gdzie porusza tematy związane z budowaniem zespołów medialnych w klubach sportowych, inspirując się standardami międzynarodowymi. Jej zaangażowanie w rozwój komunikacji sportowej oraz pasja do sportu sprawiają, że jest osobą dobrze znaną w środowisku sportowym Bydgoszczy i nie tylko.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!