21.05.2025 11:01

Pierwszoligowiec zachęca kibiców do aktywności. Chodzi o klubową maskotkę

Kibice Górnika Łęczna mają okazję, by stworzyć klubową maskotkę. Klub do tego zachęca w mediach społecznościowych, doceniając kreatywność swoich fanów, którzy już pokazali, że mają świetne pomysły.

Pierwszoligowiec zachęca kibiców do aktywności. Chodzi o klubową maskotkę
Autor zdjęcia: Górnik Łęczna

Zasady konkursu:

  • Należy zaprojektować unikalną maskotkę, która odda ducha klubu
  • Projekt może mieć dowolną formę: rysunek, grafika, ilustracja (prace z użyciem AI nie będą brane pod uwagę!).
  • Obowiązkowe kolory: zielono-czarne
  • Pracę trzeba wysłać na adres: maskotka@gornik.leczna.pl
  • Termin nadsyłania zgłoszeń: do 1 czerwca 2025 r. (do godz. 23:59)
  • Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę!

Co dalej?

Najciekawsze projekty Górnik Łęczna opublikuje w mediach społecznościowych. To kibice zdecydują, jak finalnie będzie wyglądać maskotka! Zwycięski projekt stanie się inspiracją do stworzenia prawdziwej klubowej maskotki, która będzie z drużyną podczas meczów przy Al. Jana Pawła II 13!

W razie pytań można napisać do klubu na adres mailowy: maskotka@gornik.leczna.pl.

Górnik wyróżnia się pod względem marketingu

Generalnie, jeśli chodzi o dział marketingu i te wszystkie akcje, ustaliśmy w klubie pewien zakres współpracy. Marketing ma bardzo dużą swobodę. Zaczynamy powoli, ale budujemy oddzielny budżet tego działu i nikt z zarządu nie ingeruje w ten obszar. To jest kwestia kreatywności, możliwości całego działu pod kierownictwem Tomasza Płazy. Jako że jestem w Górniku od 13 lat, pamiętam kilka akcji, które się wyróżniły. To były chociażby inicjatywy związane z autyzmem czy profilaktyką. Szerokim echem odbiła się subskrypcja biletów na mecze. Jako pierwsi w Polsce to wprowadziliśmy. Warto wspomnieć też o pamiętnej akcji z maskotkami, która przywędrowała z Holandii; to również dość charakterystyczna inicjatywa – mówił w rozmowie ze SportMarketing.pl prezes Górnika – Maciej Grzywa.

„Górnik Łęczna to spółka akcyjna, stowarzyszenie i fundacja. Chcemy połączyć te podmioty” [WYWIAD]

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski