Pierwszoligowiec zachęca kibiców do aktywności. Chodzi o klubową maskotkę
Kibice Górnika Łęczna mają okazję, by stworzyć klubową maskotkę. Klub do tego zachęca w mediach społecznościowych, doceniając kreatywność swoich fanów, którzy już pokazali, że mają świetne pomysły.

Zasady konkursu:
- Należy zaprojektować unikalną maskotkę, która odda ducha klubu
- Projekt może mieć dowolną formę: rysunek, grafika, ilustracja (prace z użyciem AI nie będą brane pod uwagę!).
- Obowiązkowe kolory: zielono-czarne
- Pracę trzeba wysłać na adres: maskotka@gornik.leczna.pl
- Termin nadsyłania zgłoszeń: do 1 czerwca 2025 r. (do godz. 23:59)
- Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę!
Co dalej?
Najciekawsze projekty Górnik Łęczna opublikuje w mediach społecznościowych. To kibice zdecydują, jak finalnie będzie wyglądać maskotka! Zwycięski projekt stanie się inspiracją do stworzenia prawdziwej klubowej maskotki, która będzie z drużyną podczas meczów przy Al. Jana Pawła II 13!
W razie pytań można napisać do klubu na adres mailowy: maskotka@gornik.leczna.pl.
Górnik wyróżnia się pod względem marketingu
– Generalnie, jeśli chodzi o dział marketingu i te wszystkie akcje, ustaliśmy w klubie pewien zakres współpracy. Marketing ma bardzo dużą swobodę. Zaczynamy powoli, ale budujemy oddzielny budżet tego działu i nikt z zarządu nie ingeruje w ten obszar. To jest kwestia kreatywności, możliwości całego działu pod kierownictwem Tomasza Płazy. Jako że jestem w Górniku od 13 lat, pamiętam kilka akcji, które się wyróżniły. To były chociażby inicjatywy związane z autyzmem czy profilaktyką. Szerokim echem odbiła się subskrypcja biletów na mecze. Jako pierwsi w Polsce to wprowadziliśmy. Warto wspomnieć też o pamiętnej akcji z maskotkami, która przywędrowała z Holandii; to również dość charakterystyczna inicjatywa – mówił w rozmowie ze SportMarketing.pl prezes Górnika – Maciej Grzywa.
„Górnik Łęczna to spółka akcyjna, stowarzyszenie i fundacja. Chcemy połączyć te podmioty” [WYWIAD]

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Z kraju
Rekord frekwencji w finale Orlen Basket Ligi
Start Lublin pokonał Legię Warszawa 97:82 w piątym meczu finałowym Orlen Basket Ligi, obejmując prowadzenie 3:2 w serii. Gospodarze kontrolowali przebieg spotkania, utrzymując stabilną przewagę przez większość meczu. Co więcej, dopisała frekwencja w hali…



![Jakub Karpiński: ZINA ubrała już drużynę Polski z Krychowiakiem i Bońkiem w składzie, a teraz czas na Ronaldinho [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/Krycha-i-Brazil-768x471.jpg)