Volkswagen Financial Services został sponsorem drużyny Dziki Warszawa
Volkswagen Financial Services został oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa. W ramach partnerstwa VW FS zapewnił zespołowi mobilność, udostępniając samochody.

Według raportu „Rynek sponsoringu sportowego 2023”, aż 81 proc. konsumentów twierdzi, że sponsoring jest najbardziej wiarygodnym kanałem reklamowym. Tą drogą poszła firma Volkswagen Financial Services i została oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa. VW FS przekazał zespołowi flotę już 8 samochodów – a docelowo będzie ich 10. Wszystkie pojazdy pochodzą z Volkswagen Financial Services STORE, czyli pierwszego i jedynego na świecie salonu sprzedaży samochodów używanych pod marką VW FS.
– Zapewnianie mobilności to nasza codzienność i cieszymy się, że możemy to robić także dla drużyny z prawdziwym charakterem. Dzięki naszym samochodom, Dziki Warszawa mogą skupić się na emocjonującej grze, a nie na logistyce. To realne wsparcie w codziennym funkcjonowaniu całego zespołu. Szybciej, wygodniej i na własnych zasadach – mówi Mikołaj Woźniak, prezes Volkswagen Financial Services.
Współpraca VW FS z warszawską drużyną koszykarską dopiero się rozpoczyna i przewiduje kolejne aktywności, które będą ogłaszane z biegiem czasu.
Kim są Dziki Warszawa
Dziki Warszawa powstały w 2017 roku, w ciągu 6 lat przebiły się przez wszystkie szczeble rozgrywek i awansowały już do koszykarskiej ekstraklasy. Teraz walczą o mistrzostwo Polski i notują już pierwsze sukcesy w europejskich pucharach.
– Nasza drużyna to nie tylko koszykarskie emocje, to też rozwijająca się społeczność
prawdziwych pasjonatów sportu. Dlatego cieszy nas, że z Volkswagen Financial Service rzucamy do jednego kosza. Wspólnie możemy dać ludziom nie tylko emocje na trybunach, ale też realne wsparcie poza boiskiem – dodaje z Michał Szolc z Dzików Warszawa.
Jak twierdzi drużyna, jej nadrzędny cel to stać się ulubioną rozrywką warszawskich
rodzin. Właśnie dlatego podczas swoich meczów dbają o zapewnienie przyjaznej i
bezpiecznej przestrzeni do kibicowania ulubionemu klubowi oraz spędzenia czasu z
bliskimi. Co ciekawe, Dziki nazywane są „najbardziej lubianym klubem koszykarskim
wśród kibiców innych klubów koszykarskich”.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
„Football Jersey Friday” – szczytna akcja z udziałem Pogoni Szczecin
W szczecińskim uniwersum przyszedł czas na kolejny ciekawy dzień. Od samego rana piłkarze Dumy Pomorza docierali do klubu w niecodziennym outficie, czyli w swoich ulubionych koszulkach piłkarskich. W ten sposób, w ramach akcji "Football Jersey Friday", klub chciał przyciągnąć uwagę kibiców, a następnie promować świadomość i profilaktykę przeciwko nowotworowi jelita…

![Jakub Kręcidło: Montjuic to nie jest najgorszy stadion na świecie, ale nie ma piłkarskiego ducha [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/05/J.Krecidlo-768x471.jpg)

