Pogoń Szczecin ma propozycję dla kibiców, którzy nie pojadą na finał Pucharu Polski do Warszawy
Kibice Portowców, którzy z różnych względów 2 maja nie mogą wybrać się na stadion PGE Narodowy, wciąż mają szansę, by finał Pucharu Polski obejrzeć na stadionie. Specjalnie dla nich klub ze Szczecina przygotowuje transmisję tego spotkania na wielkoformatowych telebimach, którą będzie można zobaczyć, siedząc na trybunach.

Takiego wydarzenia w Szczecinie jeszcze nie było. Mecz Pogoni Szczecin z Legią Warszawa będzie transmitowany na wieloformatowych telebimach (powierzchnia każdego z nich to 28 metrów kwadratowych), które zostaną ustawione naprzeciwko trybun. W zależności od frekwencji, może być ich nawet siedem! Z kolei dźwięk popłynie z nagłośnienia stadionowego. Prawda, że brzmi to bardzo ciekawie?
Tradycji stanie się zadość
To nie wszystko! Kibice, którzy 2 maja zjawią się na stadionie w Szczecinie, mogą liczyć na wiele atrakcji, które towarzyszą domowym meczom Pogoni: catering czy przygotowane dla fanów konkursy. Z myślą o najmłodszych zostanie uruchomiona także dedykowana dla nich strefa, a więc „Rodzinny Port Kibica”. Aby pomóc drużynie, mecz rozpocznie stadionowy znak rozpoznawczy – dźwięk tyfonu.
Bramy stadionu otworzą się dla gości dwie godziny przed meczem. Od tego czasu kibice będą mogli korzystać ze stadionowych atrakcji, oglądać transmisję telewizyjną przedmeczowego studio oraz chłonąć atmosferę piłkarskiego święta. Wspólne oglądanie meczu na stadionie zakończy się godzinę po ostatnim gwizdku sędziego. Pogoń liczy, że wszyscy kibice będą opuszczać stadion we wspaniałych nastrojach!
Ile będą kosztować bilety?
W pierwszej fazie dystrybucji biletów otwarta zostanie trybuna A. Gdy się wypełni, do sprzedaży trafią wejściówki na trybunę B. Ceny biletów: 30 zł (normalny), 15 zł (ulgowy, dla dzieci do 13. roku życia).
Sprzedaż biletów na to wydarzenie rozpocznie się tuż po Świętach Wielkanocnych, we wtorek, 22 kwietnia.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



